Vil du være med å forme digitaliseringsreisen til et kjent og kjært merkenavn?

Som en ledende lavpriskjede er vi stolt av å være best på «Lys, Interiør og Feiring»

Vårt mål er å bidra til at våre kunder kan skape glade og innbydende hjem. Vi leverer god design til lave priser. Det er så lite som skal til! Nille har det som trengs for å skape den rette stemningen til alle anledninger. Våre engasjerte ansatte er der for å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen, hver eneste dag. Vi er også stolte over å ha så mange engasjerte og lojale kunder som stadig besøker oss. Gjennom våre Kundeklubb viser vi at vi setter ekstra pris på våre kunder.

 

Nille reisen startet i 1966 med engros virksomhet, og i 1981 ble den første Nille-butikken åpnet. Nille har i dag over 360 butikker i Norge. Det jobber over 2000 stolte medarbeidere i Nille, og vi omsetter for over 1,5 milliarder NOK.

 

Om stillingen:

IT er en viktig grunnpilar for at vi i Nille skal lykkes i fremtiden. Vi er allerede godt i gang med digitaliseringsreisen vår, og i den forbindelse er vi nå å i ferd med å bygge et større administrativt miljø på IT.

 

Vi søker etter en erfaren IT applikasjons- og systemadministrator som skal jobbe på flere områder som er kritiske for den daglige driften av Nille-kjeden. Du vil få en bred rolle, stort ansvarsområdet og mange spennende oppgaver.

 

Dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver vil blant annet omfatte:

  • Daglig oppfølging av NAV2017/LS Retail applikasjonen både mot sluttbruker og mot leverandør
  • Vedlikehold av applikasjonsdokumentasjon (eks. systemskisser, integrasjonsdokumentasjon)
  • Daglig drift av POS løsninger i butikk inkludert hardware og oppføling av lisenser relatert til POS
  • Oppfølging av SLA mot leverandører av butikkløsninger, applikasjoner og hardware.
  • Bidra i videreutviklingen av selskapets hybride driftsplattform
  • Backup på oppfølging av følgende ansvarsområder:

- butikkenes infrastruktur- og hardwareleverandører

- Support butikkdrift, inkludert hardware “break/swop”

- Kvalitetssikring av butikk utstyr, herunder feilsøking

- SLA mot leverandører av butikkløsninger (hardware)

- WAN (nordic connect) til butikk, leverandør og butikk kontaktpunkt

- Trådløs infrastruktur i butikk, leverandør og butikk kontaktpunkt

- Betalingsterminal, leverandør og butikk kontaktpunkt

- Tekniske sikkerhetsløsninger relatert til butikk

  • Delta i IT avdelingens tekniske brukerstøtte som innebærer å gi den støtten som trengs for å få programvare og enheter til å fungere

 

Vi ser etter deg som:

  • Har god kunnskap om IT-infrastruktur og nettverk
  • Har kjennskap til Azure-teknologi
  • Har god teknologiforståelse
  • Evner å kommunisere godt både muntlig og skriftlig, og er komfortabel med å presentere
  • Er dedikert, motivert og har en positiv holdning
  • Tar initiativ, og er en selvstendig prosessdriver
  • Har høy arbeidskapasitet, med evne til å prioritere riktig oppgave

 

Vi er et lite sammensveiset team med dyktige og engasjerte kolleger som holder til på Nille sitt hovedkontor på Trollåsen. Hos oss er det rom for å vokse. Ønsker du for eksempel å bli arkitekt på sikt er det muligheter for rette vedkommende. Du vil delta i selskapets vaktordning.

 

Interessert i å høre mer om stillingen?  Ikke nøl med å ta kontakt. Vi intervjuer aktuelle kandidater fortløpende og vi ønsker snarlig oppstart. Ved spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med vår samarbeidspartner i Experis IT; Marion Gangnes, marion.gangnes@no.experis.com, 90276400.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: NILLE TRADING AS
Antall stillinger: 1
Industri: IT
Fagfelt: IT
Underkategori: IT
Arbeidssted: Akershus
 Oppegård

Søk på stillingen

Publisert: 14.03.2019
Søknadsfrist: 31.03.2019
Ref. nr.: 1029238
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Marion Gangnes
Marion.Gangnes@no.experis.com