Lønningssjef

Som en ledende lavpriskjede er vi stolt av å være best på Lys, Interiør og Feiring

Vårt mål er å bidra til at våre kunder kan skape glade og innbydende hjem. Vi leverer god design til lave priser. Det er så lite som skal til! Nille har det som trengs for å skape den rette stemningen til alle anledninger. Våre engasjerte ansatte er der for å gi våre kunder den beste kundeopplevelsen, hver eneste dag. Vi er også stolte over å ha så mange engasjerte og lojale kunder som stadig besøker oss. Gjennom våre Kundeklubb viser vi at vi setter ekstra pris på våre kunder. Kjære Nille kunde – Vi ønsker deg Velkommen hjem til oss!

Nille-reisen startet i 1966 med engros virksomhet, og i 1981 ble den første Nille-butikken åpnet. Nille har i dag over 350 butikker i Norge. Det jobber over 2000 stolte medarbeidere i Nille, og vi omsetter for over 1,5 milliarder NOK

 

 

Nille søker en ansvarsbevisst og positiv lønningssjef

 

 

Hos oss får du en sentral rolle med ansvaret for å sikre god gjennomføring av lønnskjøringer for Nille sine butikker, hovedlageret og administrasjon. Dette innebærer ca. 4000 lønnsslipper per måned. Som Lønningssjef hos oss er du operativ i lønnsproduksjonen samtidig som du leder lønnsavdelingen, og har direkte personalansvar for 3 erfarne og motiverte medarbeidere. I denne rollen rapporterer du til Økonomisjef. Arbeidssted vil være ved vårt hovedkontor på Mastemyr. Det er gratis parkering, eventuelt gode buss-og togforbindelser fra Oslo.

 

Nille er inne i en spennende tid med DNB som nye eiere, hvor selskapet prioriterer langsiktighet og videre vekst. I denne rollen vil du få høy påvirkningskraft og spillerom for å lykkes. 

 

 

Hvem er du?

 

Vi søker deg som er positiv, fremoverlent og har høy integritet. I denne rollen er det viktig at du er strukturert, effektiv, nøyaktig og selvgående. Du driver forbedringsprosesser fremover og har erfaring med å bygge team. For å lykkes i stillingen er det viktig at du evner å kommunisere godt med andre mennesker, har stor arbeidskapasitet, liker å jobbe i et hektisk miljø, samt at du trives med å bidra til et godt arbeidsmiljø både faglig og sosialt.

 

 

Arbeidsoppgaver- og ansvar

 

  • Planlegge og sikre effektiv og kvalitetsmessig gjennomføring av lønnsproduksjonen
  • Personalansvar for 3 lønnsmedarbeidere
  • Ansvar for bokføring av lønn i ERP-systemet (Microsoft Dynamics NAV) og avstemme hovedbok
  • Bidra til godt samarbeid med HR-avdelingen, være en støtte for salgsorganisasjonen, og delta i relevante prosjekter i organisasjonen
  • Sørge for at all rapportering til det offentlige gjennomføres i henhold til tidsfrister med god kvalitet og presisjon
  • Systemeier lønns- og reiseregningssystem (Aditro lønn og Travel)
  • Være pådriver og gjennomfører for videreutvikling og automatisering av lønnsområdet i Nille

 

 

Kvalifikasjoner

 

  • Høyere utdanning innen økonomi/regnskap og/eller lønn/personalarbeid. Solid erfaring kan erstatte manglende formell utdannelse
  • Erfaring fra tilsvarende stilling i privat sektor, gjerne erfaring fra retail
  • God kjennskap til relevante lov- og avtaleverk
  • Operativ erfaring fra lønnsrelatert arbeid fra A-Å
  • God systemforståelse og gjerne erfaring med Aditro Lønn
  • God Excel-kompetanse er en fordel

 

 

Søknadsfrist 26. april

 

 

For mer informasjon ta kontakt med rekrutteringsrådgiver Sissel Melkild, sissel.melkild@no.experis.com/ 40639890 eller Karit Wiig, karit.wiig@no.experis.com/ 91317033.

 

Stillingsinformasjon

Kunde: NILLE TRADING AS
Antall stillinger: 1
Industri: Finance
Fagfelt: Økonomi / Regnskap / Lønn
Underkategori: Lønnskonsulent, Lønnsansvarlig
Stillingstype: Fulltid, Fast
Arbeidssted: Oslo, Akershus
Rolle: Fagperson, Leder

Søk på stillingen

Publisert: 23.04.2019
Søknadsfrist: 26.04.2019
Ref. nr.: 1029621
Søk på stillingen

Kontaktinformasjon

Sissel Teoh Melkild
Telefon 40639890
Sissel.Melkild@no.experis.com

Karit Wiig
Telefon 91317033
Karit.Wiig@no.experis.com